Întrebări frecvente

INTREBĂRI FRECVENTE

Toate produsele se livrează in 24-48h?

Da, toate produsele se livrează in 24-48h, mai puțin produsele ce necesită personalizare acestea se vor livrea in maxim 3-5 zile din momentul plasării comenzii.

Cât costa transportul?

Costul transportului este gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei si doar 15 lei in rest. Dacă optați pentru plata numerar la livrare se mai adaugă o taxă de 5 lei.

Exista taxe ascunse?

Toate taxele sunt transparente si diferă in funcție de campaniile de fidelizare active.

Cum pot verifica statusul comenzii?

Poți face această verificare din ”Contul Meu” sau dacă aceasta este livrată, pe baza awb-ului, pe site-ul companiei livratoare.

Cum pot schimba adresa de livrare?

Adresa de livrare se poate schimba fără costuri suplimentare daca comanda nu a fost expediata. Acest lucru se poate face printr-un telefon la numărul: 0747 915 907  sau printr-un email la adresa: shop@monzi.ro

Încă nu am primit articolele comandate. Ce pot sa fac?

Te invităm sa ne scrii detaliile comenzii tale pe adresa: shop@monzi.ro sau sa ne contactezi la numărul: 0747 915 907 

In câte zile pot returna un produs?

Produsele se pot returna in 14 zile din momentul primirii comenzii. Conditiile si formularul de retur le găsiți aici->Livrare si Retur

Cum pot plăti?

Plata se poate face atât numerar la livrare cat si cu cardul pe platforma securizata a celor de la Plăți-Online.

De ce nu am primit factura in colet?

Factura fiscala a trimisa si atașată electronic, pe adresa de mail pe care a fost plasata comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte si complete necesare emiterii facturii fiscale.

Când produsele intră proprietatea mea?

Coletul intră in proprietatea clientului in momentul livrării si/sau achitării contravalorii acestuia.

În ce monedă pot plăti?

Plata se poate face doar in Ron, in cazul in care plata se face cu un card într-o alta valuta aceasta se va converti in Ron la cursul băncii din ziua respectiva.

Livrați international?

Pentru moment Monzi.ro livrează produsele doar pe teritoriul României.

Îmi sunt păstrate datele cardului?

Datele cardului dumneavoastră nu sunt stocate de către noi deoarece plata se efectuează si este procesată pe platforma securizata celor de la Plăți-Online.

Ce politica de utilizarea a cookie-urilor aveti?

Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Mai multe detalii găsiți aici->Politică Cookie-uri

Colectați date cu caracter personal?

Suntem transparenți față de colaboratorii și partenerii noștri, astfel, confirmăm faptul că sunt cunoscute datele cu caracter personal pe care le colectăm și care sunt scopurile pentru care folosim datele cu caracter personal. Folosim numai date cu caracter personal pe care ni le transmiți, date cu caracter personal care reies din derularea relației contractuale. Mai multe detalii găsiți pe aici-> Politica de confidentialitate

Cât timp îmi sunt păstrate datele cu caracter personal?

Datele dumneavoastră sunt păstrate atâta timp cant aveți un cont deschis pe platforma www.monzi.ro.

Cum îmi pot șterge datele stocate de dumneavoastră?

Datele se pot șterge printr-o solicitare trimisă la adresa: shop@monzi.ro

Cum fac sa nu mai primesc mesaje promoționale?

In partea de jos a fiecărui mesaj regăsiți butonul de “unsubscribe”, apăsând respectivul buton optați pentru a nu mai fi înștiințat cu privire la promoțiile noastre.

Ia legătura cu noi