LIVRARE SI RETUR

LIVRARE

 

  1. Condiții de livrare / primire a coletului:

• Dacă nu ai introdus corect și complet informațiile pentru livrare și contact în momentul când ai plasat comanda (numărul de telefon, numărul străzii, etajul, apartamentul, interfonul, codul poștal etc), sunt șanse să nu ajungă la tine și să se întoarcă la noi în depozit. Iți recomăndam să verifici de mai multe ori înainte să plasezi o comandă (sau să-ți faci cont la noi).
• Când curierul ajunge la tine cu produsele, poți să deschizi coletul cu o singură condiție: să semnezi că l-ai primit și să-l plătești înainte.
• Dacă ajunge curierul cu un colet cu care pare că s-a jucat fotbal și e vizibil deteriorat, îți recomandăm să-l refuzi și să ne contactezi imediat (dă-ne un mail la shop@monzi.ro ).

2. Cum livrăm în Romania, prin Urgent Cargus – timp aproximativ: 2-7  zile lucrătoare:

• În orice colț al țării te afli, livrarea te costă 15 lei. Dacă comanda ta depășește 250 lei, transportul este gratuit!
• În dimineața livrării, vei primi un SMS cu intervalul orar în care se va livra coletul, numărul de telefon al curierului și un link unde poți vedea detalii sau poți modifica informațiile.
• Dacă nu te găsește la acea adresă și în intervalul de timp menționat, primești un alt SMS cu un număr de telefon la care poți suna pentru a stabili o nouă livrare. Dacă nici a treia oară nu este cu noroc, coletul se întoarce la noi.
• Dacă totuși dorești coletul respectiv, poți să repeți comanda, doar că vei plăti în avans atât costurile transportului anterior (tur-retur) cât și costurile noii livrări.
• Te rugăm să ții cont că în spatele acestui site există oameni care procesează, ambalează și livrează comenzile, indiferent dacă tu alegi să le ridici sau nu. Dacă te obișnuiești să anulezi comenzi deja în procesare sau expediate, există șanse să nu îți mai expediem pe viitor.

RETUR / SCHIMB

• Poți schimba sau poți renunța la orice produs pe care l-ai cumpărat, în 14 zile calendaristice (numărătoarea începe din ziua când ți-au fost livrate), fără să ne dai vreun motiv – deși ne-ar ajuta să știm ce s-a întâmplat.
• Că să faci returul sau să ne soliciți un produs la schimb, trebuie doar să completezi formularul de Retur / Schimb de aici: Formular retur și te vom contacta în aproximativ 24-48 h cu mai multe detalii.
• Fac excepție de la regula produsele pe care nu le mai putem lua înapoi din motive de igiena.
• Daca vrei la schimb un produs mai scump decât cel returnat, trebuie să achiți diferență de preț. Daca vrei un produs mai ieftin, diferență de preț se returnează.
• În toate cazurile de returnare sau schimb al produselor banii iți vor fi returnați în aproximativ 14 zile calendaristice după ce am procesat returul (după ce s-a întors la noi în depozit și l-am verificat).

• În cazul retururilor acceptate Sc MonicaBirzan Srl va returna doar contravaloarea produselor nu și a valorii transportului inițial.

• Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

• Daca abuzezi de opțiunile de retur / schimb, este posibil să îți restricționăm accesul.

GHID DE AMBALARE A PRODUSELOR PENTRU RETUR / SCHIMB:

• Cel mai important este să nu ne trimiți tu produsul sau produsele pe care vrei să le returnezi / schimbi (trimitem noi curierul la tine).
• Daca ai solicitat un produs la schimb: când primești noul produs, vă trebui să-l predai curierului pe cel primit inițial, pentru a ni-l returna noua.

Cum pregătești produsul pentru transport:

 

  1. Te rugam să ambalezi produsul în ceva rezistent la transport (o punga, o cutie etc).
  2. Produsele trebuie trimise împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente intacte, așa cum le-am trimis noi. Etichetele să nu fie rupte sau tăiate, produsul să nu fie purtat, spălat, murdar etc. În caz contrar, avem dreptul să refuzam returul sau să cerem o taxa pentru a putea aduce produsele la starea de vandabilitate.

FORMULAR RETUR